رویدادها آرشیو خبر ها
بیانیه تند و اعتراضی اولترا های فیورنتینا خطاب به ولاهویچ : خائن بزرگ

بیانیه تند و اعتراضی اولترا های فیورنتینا خطاب به ولاهویچ : خائن بزرگ

روز گذشته دوسان ولاهوویچ ستاره ی باشگاه فیورنتینا با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو به تیم یوونتوس ایتالیا پیوست و یکی از بزرگ ترین خریدهای زمستانی تاریخ فوتبال لقب گرفت.

 

این انتقال برای فلورانسی ها بسیار تلخ بود و هواداران فیورنتینا بیانیه ای تند و اعتراضی خطاب به ولاهویچ و مدیران باشگاه نوشتند:

 

مثل همیشه، یک بازیکن بی غیرت و بزدل دیگر که هیچ احترامی برای باشگاهش قائل نیست و به باشگاهی می رود که هیچ حس تعلقی به آن ندارد. یک مدیریت جدید که حرف از عشق به ویولا می زند ولی مثل همه مدیران قبلی، بهترین بازیکنان ما را به رقیب تاریخی می فروشد. ما دیگر با چنین اتفاقاتی متعجب نمی شویم و برای از دست دادن یک دلقک موهای خود را نمی کنیم.

 

در بخش بعدی:

 

رییس عزیز، آنها به تو چه گفتند که به راحتی برای چنین انتقالی متقاعد شدی؟ تو در بیمارستان Meyer به آن کودک قول دادی که دیگر هرگز بازیکنی از فیورنتینا به یوونتوس نخواهد رفت. آفرین بر بارونه که موفق شد تو را برای این معامله متقاعد کرده و پول زیادی برای باشگاه به ارمغان بیاورد، ولی باعث شد اعتبار تو در برابر تمام مردم شهر از بین برود.

 

هواداران فیورنتینا در این بیانیه ادامه دادند:

 

چگونه امکان دارد که تو دیروز علیه یوونتوس مبارزه کنی و امروز تصمیم بگیری چنین معامله ای انجام دهی. ما با افتخار فکر می کردیم این روز های سیاه به پایان رسیده اند که ما مجبوریم برای کسب منفعت مالی بهترین بازیکنان خود را به فروش برسانیم. این شهر قول های شما را با آغوش باز پذیرفت و از این به بعد نیز از شما حمایت خواهد کرد اما در حال حاضر به ما خیانت شده است.

 

در بخش پایانی نیز:

 

ما آمادگی این را نداریم که عشقمان پایمال شود چون به نظر نمی رسد که مدیران نقل و انتقالاتی باشگاه بتوانند راه و رسم تو در این مسیر با ما را به خوبی نشان دهند. رییس، ما با نگرانی و مشتاقانه منتظر تو هستیم تا به اینجا بیایی و ما را توجیه کنی. پیام آخر ما برای سایر نفرات است. شما خود را ثابت کرده اید و امیدواریم بتوانیم در کنار هم کاری کنیم تا آنهایی که مثل ترسو ها و بزدل ها ما را رها کردند، پشیمان شوند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: